The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Sunday, June 27, 2010

perut lapar + ari yang bosan...(-.-)

Ari ni mcm semalam, kelmarin dan juga beberapa ari yang lepas. jadual hidup aku biasa. B.O.S.A.N. gua ckp lu...mana x? bangun tidur dah kul 2ptg..hehe(kantoi anak dara bangun lambat)..opps..sbb lepas subuh baru tido. maklum la..memalam baru ada feel nk writing tesis.sarapan pagi confirm burn dialam mimpi. ok. bangun tido, berus gigi, basuh muka dan seangkatan dgnnya..sehingga la aku selesaikan urusan dengan Big Boss. kira2 hampir sejam berlalu. ok. sekarang masa untuk berinteraksi ngan perut. ntah lagu apa aku dah tak leh nk detect..macam kaset rosak pon ada. then, aku apa lagi..jalan2 masuk dapur la..tgk la ada makanan tak..td rasanya housemate ada panaskan nasik yang dia goreng semalam..arap2 ada lg..boleh la wat alas perut nk makan malam nanti.

lalala...huish ada skit ja..uhm jadi la...janji boleh makan..roti ada tp takkan nk makan roti kosong.. air..air masak ja la..kan lagi sihat.

tit!!
ngadap tv smbil makan nasik goreng sejuk..housemate memasing diam...mungkin kebosanan..dan mungkin sudah capek untuk berbual kosong..

huarghh!!lepas makan ngantuk sei...cite hindustan lak x menarik..sebab dah tgk...lgpun shah rukh khan ngan manisha berlakon..uek..x minat...sapa kata pompuan minat shah rukh..aku minat dia berlakon dalam asoka ja...jadi asoka y jahat..hehe..



aku biar ja tv tu layan diri sendiri...supaya tak rasa sepi sangat dunia nih...nak wat camna..ada orang supa x de orang..memasing ngadap lappy memasing..yang wat keje..wat keja la..yg tgk movie...tgk la movie sesorang...nk wat camna..memasing cari solace...mode utk abiskan study nih..

dan ntah kol brapa dalam dok tggu lagu didownload..aku tetido balik...sedar2..dah kol 6++...huhuhu..ngantuknya ari ni...cuaca lak memang best tuk tarik selimut..tp disebabkan aku masih blom semayam asar..so terpaksa la gagahkan diri tuk solat...lepas solat..perut lapar lagi...huhu..apa aku nk bedal lak nih..nk masak x de mood lg nih...tgk roti..roti tgk aku..then...apa lg buat milo cicah roti..abis la sekeping dua..perut dah kenyang..cite kat tv x best..uhm...ngadap lappy lagi....tgk2 ada tak orang upload story baru..hurmm..bowink..(~~')...
solat maghrib...duduk depan tv ngn lappy lagi...8.30mlm...perut minta isi lagi..huhu..boleh bina badan aku macm ni caranya...pasang 8tv..tgk jackie chan..the police story 3...huhu..lama x tgk..tgk sebabak...iklan...so skrg memang kena carik nasik..huhu..masuk dapur..tgk sardin, carrot, cili dan bawang..uhmm..sardin pon sardin la...sedap lagi dr nasik goreng kampung kat arked..huhu..


bukak sardin, potong carrot, potong tomato, potong bawang..etc..panas minyak...campak sume dalm kuali..nasik tgh tanak..cite nak tgk...huhu...

keletang.. keletong...akhirnya 15minit sume siap...huh..rileks jap...member kol..huhu..layannnnn...bla..bla...bla...tut..tut...putus..abis kredit kot..huh lantak..iklan kat tv...msk dapur ceduk nasik...amek lauk...nyum2...nikmat..ajak housemate makan...no response...suka ati..ak dah masak..x nak sudah...burrghhhh!! alhamdullilah..kenyang...ngadap tv n lappy lagi...


12.00am..huh..dah masuk ari lain...tiba2..lapar lak...tgk roti...ingat mayonis...sardin td ada banyak tak terusik lagi...huhu...masuk dapur amek mayonis...amek sikit sardin td..nak wat sume kot2..ada nak makan nasik kang sian lak...x de lauk...gaul2 bagi sebati...salut atas roti..huh nikmat...3 keping selamt ditelan..dan sambung ngadap lappy...huhu...rs lapa la plak...hehe


p/s: Bosan? x yah baca...misi tgh menaikkan berat badan.

No comments: