The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Thursday, April 30, 2009

Maafkan aku

Adi. kemunculan dirimu dalam hidupku amat meresahkan. kenapa engkau muncul? kehadiran mu menyakitiku.aku sakit melihat senyumanmu adalah kerana insan lain, aku sakit melihat tawamu di depanku adalah kerana dia. Adi sampai bila aku harus bertahan, bertahan melihat senyum bahagiamu kerana insan lain.aku tak sanggup lagi untuk ketawa pahit..senyum tanpa gula, menangis dalam ketawa hanya kerana kebahagiaanmui. SuRina

Rina..apakah maksud kehadiran mu dalam hidupku. kau hadir tanpa ku sangka. walaupun sukar untuk aku mengakuinya, namun kehadiran kau amat bermakna dalam hidupku.engkau dapat memakbulkan pemintaan aku yang telah sekian lama aku impikan. SuharAdi

Adi aku mencintaimu,aku tidak sanggup kehilanganmu namun aku juga tidak sanggup berkongsi dirimu bersama insan lain. bolehkah aku terus mempercayai janji-janjimu? bolehkah aku terus menunggumu? akan kotakah janjimu padaku? MarDiah

Dia, dirimu amat ku cintai. padamu aku berjanji kita kan hidup bersama suatu hari nanti. percayailah aku. tanpa dirimu aku tidak tahu bagaimana harus aku menjalani hidup ini.SuharAdi

No comments: