The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Wednesday, December 30, 2009

dunia ini sederhana kecil



pertama kali aku membuat keputusan untuk memilih cinta ini aku merasa ragu2, best ke? aku pernah bukak blog bahruddin bekri nih, baca la sikit tulisan dia kat blog then memang bukan citarasa aku, oleh itu aku merasa ragu2 yang amat. DUnia ini sederhana kecil? apa maksudnya? aku pernah dengar dunia ni kecik bukan besar mana pun, dan ini kali pertama aku mendengar atau baca orang kata dunia ini sederhana kecil. tapi disebabkan aku nih bedal ja apa jenis cerita so aku tetap baca la cite nih.

buka bab 1, memang aku tak faham apa yang dia nak ceritakan. apatah lagi cara dia memperkenalkan watak sangat berbeza, lelaki muka berminyak jadi watak utama?apa kes? apa nama dia? latar? uhmmm..nama tempat yang memang tak wujud. ok. aku stop dulu lagi pun ada keje lain nk kena wat.

esoknya aku sambung, baca sampai bab 3, ok semakin memahami, falsafah kehidupan yg dia nk bagitau pun macam menarik gak..tp kena berhenti dulu sbb bosan skit..

2 ari kemudian aku sambung, then...jeng..jeng...jeng....aku baca smpi abis...hehe...then konklusinya aku SUKAAAAAAA sngt....dan ak faham apa yg dia nk cerita....hehe...jadi kepada kekawan don't judge the book by it's cover ok...macam cite love revolution gak ...awl2 memang tak best...tp lama2 melekat beb...dan aku suka bahruddin bekri....cerita beliau lain dr yang lain.....syabas....

No comments: