The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Friday, March 29, 2013

Dia yang bakal pergi

Dia yang telah berlalu


Dia
Insan yang bergelar rakan sekelas pada awalnya
kemudian bertukar menjadi kawan
dan berubah sebagai teman tapi mesra
Namun adakah akan berakhir sebagai kenalan...


Dia sentiasa berada dihati dan fikiranku
Namun, Dia sentiasa aku jauhi bila dia cuba untuk melepasi garisan itu
Dia y sentiasa tersenyum
Dia y sentiasa mengambil berat
Dia y sentiasa mengingatiku
Dia y sentiasa melindungiku


Maafkan aku
sekiranya aku pernah menyesakkan fikiran dan hatimu
maafkan aku
sekiranya aku pernah melukakan dan menghampakan hatimu
maafkan aku
sekiranya aku pernah letakkan harapan itu


Dia sahabatku
Dia kawanku
Dia kenalanku
Dia yang bakal meninggalkan aku
Bersama-sama kenangan dan perasaan itu.
Sepertimana yang lain-lain..:)



No comments: