The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Friday, November 7, 2008

egois?????



penatnya rasa mggu ni....sakit kepala wooo...tp at least semalam syok dapat borak2 pasal lelaki zaman sekarang..hangat giler....ego, emo,sensitive, panas baran, n psiko....fuh...ssh betul nak describe...apa2pun masing2 ada pendapat sendiri dan yg pasti pendapat tu adalah hasil dr pengalaman hidup dan cara dibesarkan....macam aku..mgkin sbb aku dah biasa deal ngan orang ego n panas baran..yg boleh diketegorikan tak terkawal...so aku tak de la nak membenci orang macam tu...apatah lagi...aku pun ada ego aku n panas baran aku sendiri....apa yg penting....jangan sampai org boleh memperkotak katikkan keegoan aku hanya disbbkan aku perempuan...dan lagi satu bagi aku seseorg yg pentingkan ego dia..bermaksud dia ada prinsp dia sendiri...that why he is very interesting...normally org ada ego... have leadership characteristic..but, they also cepat panas baran...even kita rasa benda tuh...benda simple tp kita boleh sakit ati...then apa yg kita perlu buat? ha...kata ctu la kena tgk kepandaian kita tuk menjatuhkkan ego dia orang...biasanya kita kena wat dek je la....don't take it seriously....if not we get hurt....but..doesn't mean kita kena jatuhkan ego kita...just wait n see...because the egois..usually know think back what had he done...if he/she felt guilty..she/he just quite n try to be nice to us.....

so this is the time we play our role to make sure he/she doesn't repeat the mistake...then the end we will win....HAHA...i love it.

tp kalu yg psiko @emo ssh nak handle ma...biasa kalu ngan aku pastinya orang itu akan kecewa....

because i don't like THEM...too cerewet...ini tak boleh..itu tak boleh...ini tak betul..itu tak betul..huh sshnya..dunia...arghhhhh...

No comments: