The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Monday, September 7, 2009

R.u.n.n.i.n.G. O.u.T. o.f. T.i.m.E

aku sekarang memang berada pada tahap kritikal, dateline tak sampai sebulan agi,tapi kerja masih agi kat preliminary stage. ni la akibat tak de persaingan dan tekanan dari pihak berkenaan, menyebabkan aku leka, bersembunyi disebalik masalah2 yang dihadapi. nak kata aku amik kesempatan tak de la sangat, tp memang masalah itu yang mengekang aku dari membuat analisis.malas nak rushing orang, ye la aku pon faham bukan salah dia, dan sebagai aku pon tak suka kalu orang nak push kita. so yang aku leh buat adalah muka sedey....baru la orang tu ikhlas nak tolong....tp...kalu dah sini kena tunggu sana kena tunggu...aku pon tertunggu-tunggu la..

No comments: