The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Wednesday, September 9, 2009

A.K.U.

MENGIKUT FB, AKU LAHIR 13 MUHARRAM, YANG MANA SIFAT2 KU ADALAH SEPERTI INI:

Seseorang itu bersifat pendiam dan memiliki pemikiran yang sihat. Mungkin akan menjadi tidak sihat sekiranya anda tidak mendapat didikan yang sempurna. Walaupun begitu, jika dididik dengan baik, anda boleh menjadi seorang yang cerdik kerana bakat fikiran yang pintar dan cerdas yang ada pada anda. Di samping itu anda mempunyai keinginan yang baik dan selalu berada dalam keadaaan yang selamat.

DAN SEKIRANYA MENGIKUT JENIS DARAH AKU BERSIFAT BEGINI:

Orang dengan golongan darah B merupakan orang yang paling praktis di antara semua golongan darah yang ad...a. Mereka adalah spesialis di bidang yang digelutinya. Ketika mereka memulai sebuah proyek, mereka akan menghabiskan waktu lebih banyak untuk memahami dan mencoba mengikuti semua petunjuk/arahan yang diperlukan untuk itu. Jika mengerjakan sesuatu, mereka selalu fokus kepada apa yang tengah dikerjakan. Mereka cenderung berpedoman pada tujuan dan mengejarnya sampai tuntas walau pun kelihatannya pekerjaan itu tidak mungkin dilakukan. Mereka cenderung kurang kooperatif. Mereka lebih suka mengikuti peraturan dan gagasan mereka sendiri. Orang dengan golongan darah B memberikan perhatian lebih kepada pikiran daripada perasaan mereka, dan karenanya, terkadang kelihatannya dingin dan serius

DAN MENGIKUT UNSUR KEJADIAN AKU ADALAH API YANG MEWAKILI SIFAT2 BEGINI:

1) Cintanya sentiasa hangat dan memberahikan.
2) Cergas, cepat dlm gerak geri dan tangkas mengurusk...an rumah tangga.
3) Penasihat yang baik.
4) Pandai dan cekap mengurus rumahtangga.
5) Pandai menghias diri agar kelihatan cantik selalu.
6) Berwaspada selalu.

DAN AKHIR SEKALI, WARNA MENGIKUT TARIKH LAHIR AKU ADALAH OLIVE. SIFAT2NYA ADALAH BEGINI:

Bagi kamu yang mewakili warna ini dikatakan seorang yang baik hati dan suka menolong orang lain. Sebab itu juga kamu tak sukakan keganasan. Kamu juga bi...jak menyesuaikan diri dengan teman-teman hingga membuatkan kamu menjadi 'favourite' di kalangan mereka. Sememangnya kamu seorang yang baik hati dan sentiasa ceria. Namun ingat, jangan terlalu percayakan orang lain membabi buta. Dalam soal cinta, kamu cukup menenangkan hati si dia dan tak suka cari pasal!


nak kata tipu, mcm ada gak yang kena...tapi nak kata betul...tak leh caya sangat...apapun mgkin kebetulan...wut ever it is i like to be A.K.U.

No comments: