The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Tuesday, September 8, 2009

H.u.H. tergendala Lagi....

ari punya la bersemangat aku datang lab awal pagi kononnya nak wat keje. memang sesampai ja aku kat lab, kemas apa yang patut dan stat la wat keje. keje2 biasa ja..isi borang..print borang...scan borang (turutan yang terbalik sebenarnya..hehe). selesai 1 keje..nak amek tandatangan prof dan anta ke IIS ja..pahtu..aku pun kuarkan la hasil kerja aku semalam....dah elok2 cun aku isi dalam crucible tuk step seterusnya, aku kena la tunggu lu....furnace tengah orang guna...jap agi baru leh kuarkan dia punya dan masukkan aku nyer...then, aku masuk la bilik jap...tengok paper ke....tesis ke...macam mana diorang study..sbb semalam aku dapat idea skit...dah tengok2 dari semalam agi...tp kena sambung lagi la ari ni..dan biasa la bila dah membaca...aku pon zzz ...tak smpi setengah jam pon...bila aku dah rasa segar skit...aku pon g la nak masukkan aku nyer tepung tu dalam furnace,tup...tup...hua...ada orang dah masukkan....geramnya aku....kena tunggu lagi 2 ari baru leh proceed keje yang patutnya aku wat esok...huhu...sedey....alamak tergendala agi...

No comments: