The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Friday, April 20, 2012

dunia tetap berjalan.....



ari rabu lepas aku keluar melihat dunia selepas 3 ari berkurung dalam rumah, apa ak buat..jangan ditanya kerna ak sendiri kurang pasti apa yg ak buat. sumenya serba x kena. hubungan aku dengan dunia luar sengaja diputuskan. malas nk serabutkan kepala otak yg dh sememangnya berserabut.

sepanjang 3 ari itu, rumah kat simpang jalan nk masuk ke rumah ak dah nk siap. cepat gila. haha.nampak sngat ak bnyak rugi. selain itu, dunia ini tetap berjalan seperti biasa. memasing dengan urusan memasing. tanpa ada noktah. benarlah seperti firman Allah

"Demi masa. Sungguh, manusia berada dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan kebajikan serta saling menasihati untuk kebenaran, dan saling menasihati untuk kesabaran. (surah al-‘Asr; 103:1-3)"

selama 3 ari bertapa adakah menenangkan jiwa ku yg berkeramuk itu..tidak sama sekali ,engubah apa2..jiwaku masih sama…Cuma mungkin fizikal ku agak bertenaga. namun itu belum cukup untuk ak meningkatkan semangat mental dan fizikal ku untuk ke laboratory kesayangan ku…handphone telah di on…wau..terlalu ramai yg cuba menghubungi ak kelmarin..nasib baik ak off…kalu x terkocak lagi la perasaan ak…tp ak bersimpati dan rasa bersalah dengan insan2 y benar2 menghubungiku kerana mengambil berat pasal ku. maafkan ak.

No comments: