The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Wednesday, December 8, 2010

t.e.r.i.n.g.a.t.z.a.m.a.n.d.u.l.u.k.a.l.a



korang pernah panjat pokok tak masa dulu?mesti pernah kan? x pernah tu korang memang dok bndar ah..tp kalu korang agak2 korang sebaya ak korang mesti pernah...sbb itu kemestian..tp zaman sekarang..huh..budak2 memang x pndai panjat pokok. kenapa? sbb mereka tidak diberi peluang untuk blaja dan menghayati keseronokkan panjat pokok..tp kalu nk pnjat wall climbing ke...rock climbing ke..mesti mak bapak diaorang bg..pnjat pokok...nehi he...x caya...cuba la try check...ni antara pic aku amek masa adik aku n geng blaja pnjt pokok manggis kat kg aku...aku tukang capture ja..sepupu aku tolong cover dr bwh..mn la tau ada yg tergelincir ke...abah aku jd master kat atas pokok tu....adik ak paling laju skali pnjat..haha...anak abah katakan.

ni cucu tok mek n tok alim...see...nmpkkan keseronokkan pnjat pokok...ini poko rambutan..rendah ja....tp janji pnjt..haha

ni hero yg mempengaruhi semua kawan2 dia nk pnjat pokok jugak smpai kami x menang tgn nk control...hehe..ye la smpi aku pun kena mecemar duli turun padang..hehe (sebenarnya kau pun teringin nk pnjat..tp malu eh ngan orang kg...huhu)

sorang2 yea....

pnjat smpi ke puncak...tu abah aku...master pnjat pokok...haha

tadaa...time tu pose....

No comments: