The past is history....The future is mystery....The present is where we belong...


Friday, October 17, 2008

17 october 2008


seperti semalam aku tetap mengagahkan diri aku datang lab....kalu bukan sbb prof dah bayar gaji aku..takkannya aku nak abiskan sisa hidup remaja aku di dalam lab yang sunyi ini.

fuh..penat gak dlu ngadap pc ni..ye la mana tak penatnya...aorang bagi pc suh dia cr maklumat untuk project @ tulis report ke...paper ke...ini aku g layan novel bersiri dalam blog nih sapa suh....

alahai..berpinau lagi la mata aku kena ngadap 3 thesis dak psm nih...nasib baik satu dah settle semalam. lagi satu ntah kul brapa dak tu nak anta kat aku pun tak tau....kalu dia anta awal leh la aku balik awal ari nih..kunci pun tak dak ni...si mariam pinjam...banyak tul la nasihat dia td..aku lak bukannya lehorang bagi nasihat pun..main hentam suka ati aku je...janji aku rasa benda tu tak salah..

....aku kesian la ngan junior aku nih...x kreatif langsung....aku baca thesis diaorang pun boh-san...tu yang sibuk dok baca novel tuh....banyak agi aku nak baca nih...mana nak baca novel...buku ilmiah...thesis...paper...hua...ma tolong aku....isk2...kalu ma leh tolong aku kan best.....

No comments: